Unkel, Monika (2017). Japanisch in Schule und Hochschule: Kontinuität in den Bildungsgängen. In: Beiträge zum Japanologentag 2015 in München. Sektion Japanisch als Fremdsprache, pp. 113-138. Köln: Gesellschaft für Japanforschung.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Unkel, MonikaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Unkel, MonikaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-300194
Title of Book: Beiträge zum Japanologentag 2015 in München. Sektion Japanisch als Fremdsprache
Series Name: Schriften der Gesellschaft für Japanforschung
Volume: 2
Page Range: pp. 113-138
Number of Pages: 148
Date: 2017
Publisher: Gesellschaft für Japanforschung
Place of Publication: Köln
ISSN: 2363-8656
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 4: Außereuropäische Sprachen, Kulturen und Gesellschaften > Ostasiatisches Seminar
Subjects: Italic Latin
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/30019

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item