Hanke, Petra (2008). Zur Evaluation der Prozessqualität von Unterricht im Rahmen von FLEX - Diskussion der Untersuchungsbefunde und Perspektiven für die Unterrichtsentwicklung. In: Die flexible Schuleingangsphase: Evaluationen zur Neugestaltung des Anfangsunterrichts, pp. 267-272. Weinheim: Beltz Juventa. ISBN 978-3407320902

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hanke, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-462908
Title of Book: Die flexible Schuleingangsphase: Evaluationen zur Neugestaltung des Anfangsunterrichts
Page Range: pp. 267-272
Number of Pages: 294
Date: 2008
Publisher: Beltz Juventa
Place of Publication: Weinheim
ISBN: 978-3407320902
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46290

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item