Hanke, Petra (2007). Förderung der Bildungsprozesse von Kindern in der Schuleingangsphase — Konzeption des FiS-Projektes. In: QualitÄt von Grundschulunterricht, pp. 187-190. Wiesbaden: Springer VS. ISBN 978-3-531-15623-1

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Hanke, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-462972
DOI: 10.1007/978-3-531-90755-0_32
Title of Book: QualitÄt von Grundschulunterricht
Page Range: pp. 187-190
Date: 2007
Publisher: Springer VS
Place of Publication: Wiesbaden
ISBN: 978-3-531-15623-1
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46297

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item