Becker-Mrotzek, Michael and Knopp, Matthias (2018). Theoretische und empirische Perspektive auf Inklusion. Ein Systematisierungsversuch aus Sicht der Sprachdidaktik. Didaktik Deutsch (23). pp. 84-100. ISSN 1431-4355

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Becker-Mrotzek, MichaelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Knopp, MatthiasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-498592
Journal or Publication Title: Didaktik Deutsch
Number: 23
Page Range: pp. 84-100
Date: 2018
ISSN: 1431-4355
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Germanic
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/49859

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item