Doll, Jörg, Jentsch, Armin, Meyer, Dennis, Kaiser, Gabriele ORCID: 0000-0002-6239-0169, Kaspar, Kai ORCID: 0000-0002-5092-6798 and König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 (2018). Zur Nutzung schulpraktischer Lerngelegenheiten an zwei deutschen Hochschulen: lernprozessbezogene Tätigkeiten angehender Lehrpersonen in Masterpraktika. Lehrerbildung auf dem Prüfstand, 11 (1). pp. 24-45. Empirische Pädagogik e.V.. ISSN 1867-2779

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Doll, JörgUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Jentsch, ArminUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Meyer, DennisUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kaiser, GabrieleUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-6239-0169UNSPECIFIED
Kaspar, KaiUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-5092-6798UNSPECIFIED
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526276
Journal or Publication Title: Lehrerbildung auf dem Prüfstand
Volume: 11
Number: 1
Page Range: pp. 24-45
Date: 2018
Publisher: Empirische Pädagogik e.V.
ISSN: 1867-2779
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Faculty of Human Sciences > Department Psychologie
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52627

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item