Boenisch, Jens, Musketa, B. and Sachse, Stefanie Kalen (2007). Die Bedeutung des Vokabulars für den Spracherwerb und Konsequenzen für die Gestaltung von Kommunikationsoberflächen. In: Lernen und Lehren in der Unterstützten Kommunikation, pp. 355-371. Loeper. ISBN 978-3860591451

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Boenisch, JensUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Musketa, B.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Sachse, Stefanie KalenUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-534289
Title of Book: Lernen und Lehren in der Unterstützten Kommunikation
Page Range: pp. 355-371
Number of Pages: 470
Date: 2007
Publisher: Loeper
ISBN: 978-3860591451
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53428

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item