Casale, Gino ORCID: 0000-0003-2780-241X, Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680, Volpe, Robert J. ORCID: 0000-0003-4774-3568, Briesch, Amy M. and Grosche, Michael ORCID: 0000-0001-6646-9184 (2015). Generalisierbarkeit und Zuverlässigkeit von Direkten Verhaltensbeurteilungen des Lern- und Arbeitsverhaltens in einer inklusiven Grundschulklasse. Empirische Sonderpädagogik, 7 (3). pp. 258-268. Pabst Science Publ.. ISSN 1869-4845

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Casale, GinoUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-2780-241XUNSPECIFIED
Hennemann, ThomasUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4961-8680UNSPECIFIED
Volpe, Robert J.UNSPECIFIEDorcid.org/0000-0003-4774-3568UNSPECIFIED
Briesch, Amy M.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Grosche, MichaelUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-6646-9184UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-536575
Journal or Publication Title: Empirische Sonderpädagogik
Volume: 7
Number: 3
Page Range: pp. 258-268
Date: 2015
Publisher: Pabst Science Publ.
ISSN: 1869-4845
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53657

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item