Witecy, Bernadette ORCID: 0000-0001-7644-4212, Szustkowski, Ruth and Penke, Martina ORCID: 0000-0003-4686-7673 (2015). Sprachverstehen bei Kindern und Jugendlichen mit Down-Syndrom: Charakteristische Probleme sowie Empfehlungen für den Umgang in Schule und Praxis. Sprachförderung und Sprachtherapie in Schule und Praxis (4). pp. 225-231. Verl. Modernes Lernen. ISSN 2193-6196

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Witecy, Bernadettebwitecy@uni-koeln.deorcid.org/0000-0001-7644-4212UNSPECIFIED
Szustkowski, RuthUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Penke, Martinamartina.penke@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-4686-7673UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-542146
Journal or Publication Title: Sprachförderung und Sprachtherapie in Schule und Praxis
Number: 4
Page Range: pp. 225-231
Date: 2015
Publisher: Verl. Modernes Lernen
ISSN: 2193-6196
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Subjects: Education
Language, Linguistics
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54214

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item