Frost, Ursula (1991). Das Konzept des organisierten Lernens. Fortschritt oder Qualitätsverlust der Erwachsenenbildung? In: Grundlagen der Weiterbildung 2, pp. 30-33. Augsburg: Ziel Verlag.
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Frost, Ursula UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-296689 |
| Title of Book: | Grundlagen der Weiterbildung 2 |
| Page Range: | pp. 30-33 |
| Date: | 1991 |
| Publisher: | Ziel Verlag |
| Place of Publication: | Augsburg |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29668 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
