Becker-Mrotzek, Michael
ORCID: 0000-0002-0945-3036
(2016).
Inklusive sprachliche Bildung - Perspektiven aus Sicht der Sprachdidaktik.
In:
Inklusion: Sprachdidaktische Perspektiven. Theorie, Empirie, Praxis,
pp. 47-56.
Duisburg:
Gilles & Francke.
ISBN 978-3830910381
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-306663 |
| Title of Book: | Inklusion: Sprachdidaktische Perspektiven. Theorie, Empirie, Praxis |
| Series Name at the University of Cologne: | KöBeS - Kölner Beiträge zur Sprachdidaktik, Reihe A |
| Volume: | 11 |
| Page Range: | pp. 47-56 |
| Number of Pages: | 406 |
| Date: | 2016 |
| Publisher: | Gilles & Francke |
| Place of Publication: | Duisburg |
| ISBN: | 978-3830910381 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache |
| Subjects: | Germanic |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/30666 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0002-0945-3036