Panagiotopoulou, Argyro (2017). Ethnographische Zugänge zur Erforschung von Mehrsprachigkeit. In: Sprachliche Bildung - Grundlagen und Handlungsfelder, pp. 235-248. ISBN 978-3-8309-3389-2
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Panagiotopoulou, Argyro UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-354127 |
| Title of Book: | Sprachliche Bildung - Grundlagen und Handlungsfelder |
| Page Range: | pp. 235-248 |
| Number of Pages: | 378 |
| Date: | 2017 |
| ISBN: | 978-3-8309-3389-2 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35412 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
