Jost, Jörg (2017). Materialgestütztes Schreiben. Ein didaktisch notwendiges Aufgabenformat – zu viele offene Fragen (Debattenbeitrag). Didaktik Deutsch (43). pp. 26-32. Hohengehren: Schneider Verlag Hohengehren GmbH.
Full text not available from this repository.| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Jost, Jörg UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-355219 |
| Journal or Publication Title: | Didaktik Deutsch |
| Number: | 43 |
| Page Range: | pp. 26-32 |
| Date: | 2017 |
| Publisher: | Schneider Verlag Hohengehren GmbH |
| Place of Publication: | Hohengehren |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II |
| Subjects: | Germanic |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35521 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
