Prinz, Doren and Thünemann, Holger (2016). Mixed-Methods-Ansätze in der empirischen Schul- und Unterrichtsforschung. Möglichkeiten und Grenzen für die Geschichtsdidaktik. In: Methoden geschichtsdidaktischer Unterrichtsforschung., pp. 229-253. Schwalbach/Ts.: Wochenschau.
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Prinz, Doren UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Thünemann, Holger UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Thünemann, Holger UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Zülsdorf-Kersting, Meik UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-364234 |
| Title of Book: | Methoden geschichtsdidaktischer Unterrichtsforschung. |
| Page Range: | pp. 229-253 |
| Date: | 2016 |
| Publisher: | Wochenschau |
| Place of Publication: | Schwalbach/Ts. |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 6: Geschichte > Abteilung für Didaktiken der Geschichte und Geschichte der europäischen Integration |
| Subjects: | Education Geography and history |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/36423 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
