Hanke, Petra (2008). Der Übergang vom Elementarbereich in die Grundschule im Fokus der Forschung. In: Chancenungleichheit in der Grundschule. Ursachen und Wege aus der Krise, pp. 271-274. Wiesbaden: Springer VS. ISBN 978-3-531-15754-2

Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/978-3-531-91108-3_54

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Hanke, Petra
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-462870
Identification Number: 10.1007/978-3-531-91108-3_54
Title of Book: Chancenungleichheit in der Grundschule. Ursachen und Wege aus der Krise
Series Name: Jahrbuch Grundschulforschung
Volume: 12
Page Range: pp. 271-274
Date: 2008
Publisher: Springer VS
Place of Publication: Wiesbaden
ISBN: 978-3-531-15754-2
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46287

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item