Jambor-Fahlen, Simone ORCID: 0000-0003-1613-038X, Bredthauer, Stefanie ORCID: 0000-0003-1129-596X, Hippmann, Kathrin and Becker-Mrotzek, Michael ORCID: 0000-0002-0945-3036 (2019). Diagnostik im Fach Deutsch - Literale Kompetenzen in der Grundschule. In: Basiswissen Lehrerbildung: Diagnostik im schulischen Kontext, pp. 84-96. Seelze: Klett-Kallmayer. ISBN 978-3772713125

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Jambor-Fahlen, Simone
simone.jambor-fahlen@mercator.uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Bredthauer, Stefanie
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hippmann, Kathrin
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Becker-Mrotzek, Michael
becker.mrotzek@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Editors:
Editors
Email
ORCID
ORCID Put Code
Zimmermann, Friederike
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Möller, Jens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Riecke-Baulecke, Thomas
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-498523
Title of Book: Basiswissen Lehrerbildung: Diagnostik im schulischen Kontext
Page Range: pp. 84-96
Number of Pages: 240
Date: 2019
Publisher: Klett-Kallmayer
Place of Publication: Seelze
ISBN: 978-3772713125
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/49852

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item