Rohde, Andreas and Schick, Kim (2018). Inklusiver Englischunterricht aus der Sicht sonderpädagogischer Förderschwerpunkte. In: Inklusion als gesellschaftliche, pädagogische und hochschulische Herausforderung, pp. 95-105. Ulm/Münster: Klemm & Oelschläger. ISBN 978-3-86281-127-4

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Rohde, Andreas
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Schick, Kim
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Editors:
Editors
Email
ORCID
ORCID Put Code
Lang-Wojtasik, Gregor
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
König, Stefan
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-514489
Title of Book: Inklusion als gesellschaftliche, pädagogische und hochschulische Herausforderung
Page Range: pp. 95-105
Date: 2018
Publisher: Klemm & Oelschläger
Place of Publication: Ulm/Münster
ISBN: 978-3-86281-127-4
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Englisches Seminar II
Subjects: Education
Language, Linguistics
English
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/51448

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item