Bock, Bettina M. (2018). Überlegungen zur (trans-)kulturellen Anschließbarkeit von „Leichter Sprache“ und „inklusiven“ Lehrmaterialien – ein Vergleich. In: Kulturen des Deutschunterrichts – Kulturelles Lernen im Deutschunterricht, pp. 113-138. Stuttgart: Klett. ISBN 978-3126880817
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Bock, Bettina M. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Feilke, H. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Wieser, D. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-516692 |
| Title of Book: | Kulturen des Deutschunterrichts – Kulturelles Lernen im Deutschunterricht |
| Page Range: | pp. 113-138 |
| Number of Pages: | 298 |
| Date: | 2018 |
| Publisher: | Klett |
| Place of Publication: | Stuttgart |
| ISBN: | 978-3126880817 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II |
| Subjects: | Germanic |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/51669 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
