Eggers, Michael (2005). ‚Sie lebt nur, wenn sie singt‘. Die tabuisierte Stimme, die Zeichen des Glaubens und die Kunst in E.T.A. Hoffmanns ‚Das Sanctus‘. In: Körpertabus und Umgehungsstrategien, pp. 65-76. Berlin: Weidler.
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Eggers, Michael UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Rothe, Matthias UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Schröder, Hartmut UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-524633 |
| Title of Book: | Körpertabus und Umgehungsstrategien |
| Page Range: | pp. 65-76 |
| Date: | 2005 |
| Publisher: | Weidler |
| Place of Publication: | Berlin |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur I |
| Subjects: | Germanic |
| Refereed: | No |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52463 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
