Proske, Matthias (2009). Moralerziehung im Geschichtsunterricht. Zwischen expliziter und impliziter Unvermeidlichkeit. In: Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 07, pp. 44-53. hep. ISBN 978-3039054503
Full text not available from this repository.Abstract
Beiträge zur Tagung «geschichtsdidaktik empirisch 07»
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Proske, Matthias UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-528187 |
| Title of Book: | Forschungswerkstatt Geschichtsdidaktik 07 |
| Series Name: | Geschichtsdidaktik heute |
| Page Range: | pp. 44-53 |
| Number of Pages: | 344 |
| Date: | 2009 |
| Publisher: | hep |
| ISBN: | 978-3039054503 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52818 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
