Boenisch, Jens, Musketa, B. and Sachse, Stefanie Kalen (2007). Die Bedeutung des Vokabulars für den Spracherwerb und Konsequenzen für die Gestaltung von Kommunikationsoberflächen. In: Lernen und Lehren in der Unterstützten Kommunikation, pp. 355-371. Loeper. ISBN 978-3860591451
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Boenisch, Jens UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Musketa, B. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Sachse, Stefanie Kalen UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-534289 |
| Title of Book: | Lernen und Lehren in der Unterstützten Kommunikation |
| Page Range: | pp. 355-371 |
| Number of Pages: | 470 |
| Date: | 2007 |
| Publisher: | Loeper |
| ISBN: | 978-3860591451 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53428 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
