Dziak-Mahler, Myrle, Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680, Jaster, Svenja, Leidig, Tatjana ORCID: 0000-0002-4598-917X and Springob, Jan, eds. (2018). Fachdidaktik inklusiv II. (Fach-)Unterricht inklusiv gestalten – theoretische Annäherungen und praktische Umsetzungen. Waxmann. ISBN 978-3-8309-3663-3

Full text not available from this repository.

Item Type: Book
Editors:
Editors
Email
ORCID
ORCID Put Code
Dziak-Mahler, Myrle
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hennemann, Thomas
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Jaster, Svenja
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Leidig, Tatjana
tleidig@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Springob, Jan
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-536432
Series Name: LehrerInnenbildung gestalten
Volume: 10
Number of Pages: 236
Date: 2018
Publisher: Waxmann
ISBN: 978-3-8309-3663-3
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Related URLs:
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53643

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item