Leidig, Tatjana, Hennemann, Thomas and Grünke, Matthias (2017). Wie kann es gelingen? - Konzeption einer prozessbegleitenden Fortbildung für Lehrkräfte im Kontext Inklusion unter Berücksichtigung der Wirksamkeitsforschung. In: Sonderpädagogik zwischen Wirksamkeitsforschung und Gesellschaftskritik, pp. 171-180. Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-2200-8
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Leidig, Tatjana tleidig@uni-koeln.de UNSPECIFIED UNSPECIFIED Hennemann, Thomas UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Grünke, Matthias UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-537720 |
| Title of Book: | Sonderpädagogik zwischen Wirksamkeitsforschung und Gesellschaftskritik |
| Page Range: | pp. 171-180 |
| Number of Pages: | 323 |
| Date: | 2017 |
| Publisher: | Verlag Julius Klinkhardt |
| ISBN: | 978-3-7815-2200-8 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53772 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
