Keeley, Caren, Falkenstörfer, Sophia and Zepter, Alexandra L. (2018). Die Zwei-Disziplinen-Profilgruppe: Interdisziplinäres Forschendes Lernen im Praxissemester. Ein Kooperationsprojekt zwischen dem Fach Deutsch und dem Förderschwerpunkt Geistige Entwicklung. In: Forschendes Lernen. The Wider View, pp. 421-424. WTM. ISBN 978-3-95987-087-0
Full text not available from this repository.Abstract
Eine Tagung des Zentrums für Lehrerbildung der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster vom 25. bis 27.09.2017
| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Keeley, Caren ckeeley@uni-koeln.de UNSPECIFIED UNSPECIFIED Falkenstörfer, Sophia UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Zepter, Alexandra L. azepter@uni-koeln.de UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-538430 |
| Title of Book: | Forschendes Lernen. The Wider View |
| Series Name: | Schriften zur allgemeinen Hochschuldidaktik |
| Volume: | 3 |
| Page Range: | pp. 421-424 |
| Number of Pages: | 520 |
| Date: | 2018 |
| Publisher: | WTM |
| ISBN: | 978-3-95987-087-0 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/53843 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
