Schäfer, Karolin (2019). Hören als Basis für Sprachentwicklung und Lernen von hörgeschädigten Kindern mit (komplexen) zusätzlichen Beeinträchtigungen. In: Hören und Lernen. Audiologie, Sonderheft, pp. 34-37. Heidelberg: Median.
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Schäfer, Karolin karolin.schaefer@uni-koeln.de UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-543229 |
| Title of Book: | Hören und Lernen. Audiologie, Sonderheft |
| Series Name: | Zeitschrift für Audiologie |
| Volume: | 22 |
| Page Range: | pp. 34-37 |
| Number of Pages: | 47 |
| Date: | 2019 |
| Publisher: | Median |
| Place of Publication: | Heidelberg |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Heilpädagogik und Rehabilitation |
| Subjects: | Education |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/54322 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
