Gantefort, Christoph and Sánchez Oroquieta, María José (2015). Translanguaging-Strategien im Sachunterricht der Primarstufe: Förderung des Leseverstehens auf Basis der Gesamtsprachigkeit. In: Sprachsensibles Lehren und Lernen, pp. 24-37. Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-5552-5
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Gantefort, Christoph UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Sánchez Oroquieta, María José UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| Editors: | Editors Email ORCID ORCID Put Code Juen-Kretschmer, Christa UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Mayr-Keiler, Kerstin UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-702676 |
| Title of Book: | Sprachsensibles Lehren und Lernen |
| Series Name: | transfer Forschung ↔ Schule |
| Volume: | 1 |
| Page Range: | pp. 24-37 |
| Number of Pages: | 186 |
| Date: | 2015 |
| Publisher: | Julius Klinkhardt |
| ISBN: | 978-3-7815-5552-5 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Arts and Humanities |
| Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Mercator Institut für Sprachförderung und Deutsch als Zweitsprache |
| Subjects: | Germanic |
| Related URLs: | |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70267 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
