Martens, Matthias ORCID: 0000-0001-6593-8209, Asbrand, Barbara, Buchborn, Thade and Menthe, Jürgen (2022). Fokus auf Fachlichkeit: Zur Erforschung von Fachunterricht mit der Dokumentarischen Methode. In: Dokumentarische Unterrichtsforschung in den Fachdidaktiken, pp. 3-16. Springer VS. ISBN 978-3-658-32566-4

Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/978-3-658-32566-4_1

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Martens, Matthias
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Asbrand, Barbara
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Buchborn, Thade
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Menthe, Jürgen
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-705395
Identification Number: 10.1007/978-3-658-32566-4_1
Title of Book: Dokumentarische Unterrichtsforschung in den Fachdidaktiken
Series Name: Rekonstruktive Bildungsforschung
Volume: 31
Page Range: pp. 3-16
Date: 2022
Publisher: Springer VS
ISBN: 978-3-658-32566-4
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70539

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item