Keßel, Simone, Rathgeber, Helen, Balters, Lotta, Nawab, Laurence and Grüber-Stankowski, Christa (2021). Originalarbeit: MuTig - Multiprofessionell Transition gestalten. Schulbereitschaft von Kindern mit Lern- und Verhaltensproblemen gezielt fördern. Frühförderung interdisziplinär, 41 (1). pp. 4-17. Reinhardt. ISSN 0721-9121
Full text not available from this repository.
Identification Number:10.2378/fi2022.art01d
Official URL: http://doi.org/10.2378/fi2022.art01d
| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Keßel, Simone UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Rathgeber, Helen UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Balters, Lotta UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Nawab, Laurence UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Grüber-Stankowski, Christa UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-707431 |
| Identification Number: | 10.2378/fi2022.art01d |
| Journal or Publication Title: | Frühförderung interdisziplinär |
| Volume: | 41 |
| Number: | 1 |
| Page Range: | pp. 4-17 |
| Date: | 2021 |
| Publisher: | Reinhardt |
| ISSN: | 0721-9121 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70743 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
