Casale, Gino ORCID: 0000-0003-2780-241X, Volpe, Robert J., Hennemann, Thomas ORCID: 0000-0003-4961-8680, Briesch, Amy M., Daniels, Brian and Grosche, Michael ORCID: 0000-0001-6646-9184 (2019). Konstruktvalidität eines universellen Screenings zur unterrichtsnahen und ökonomischen Diagnostik herausfordernden Verhaltens von Schüler_innen – eine Multitrait-Multimethod-Analyse. Zeitschrift für Pädagogische Psychologie, 33 (1). pp. 17-31. Hogrefe. ISSN 1010-0652

Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1024/1010-0652/a000232

Item Type: Article
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Casale, Gino
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Volpe, Robert J.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hennemann, Thomas
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Briesch, Amy M.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Daniels, Brian
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Grosche, Michael
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-708396
Identification Number: 10.1024/1010-0652/a000232
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Pädagogische Psychologie
Volume: 33
Number: 1
Page Range: pp. 17-31
Date: 2019
Publisher: Hogrefe
ISSN: 1010-0652
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Psychology
Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70839

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item