Spilles, Markus
ORCID: 0000-0002-9680-1237, Hagen, Tobias
ORCID: 0000-0002-5465-1568 and Hennemann, Thomas
ORCID: 0000-0003-4961-8680
(2018).
Tutorielle Leseverfahren mit Grundschulkindern mit externalisierenden Verhaltensproblemen.
Empirische Sonderpädagogik, 10 (1).
pp. 39-71.
Pabst Science Publ..
ISSN 1869-4845
Identification Number:10.25656/01:15960
Official URL: https://www.pedocs.de/volltexte/2018/15960/pdf/ESP...
| Item Type: | Article |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-709735 |
| Identification Number: | 10.25656/01:15960 |
| Journal or Publication Title: | Empirische Sonderpädagogik |
| Volume: | 10 |
| Number: | 1 |
| Page Range: | pp. 39-71 |
| Date: | 2018 |
| Publisher: | Pabst Science Publ. |
| ISSN: | 1869-4845 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70973 |
Downloads
Downloads per month over past year
Altmetric
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
https://orcid.org/0000-0002-9680-1237