Casale, Gino ORCID: 0000-0003-2780-241X, Husakovic, Merdina, Hagen, Tobias, Hövel, Dennis Christian ORCID: 0000-0003-0933-2661, Krull, Johanna ORCID: 0000-0002-9067-6770 and Spilles, Markus ORCID: 0000-0002-9680-1237 (2017). Effekte eines kognitiv-behavioralen Aufsatztrainings auf die Schreibleistung und das Lern- und Arbeitsverhalten bei Schülern mit ADHS in der Sekundarstufe I einer Förderschule. Empirische Sonderpädagogik, 9 (4). pp. 341-364. Pabst Science Publ.. ISSN 1869-4845

Full text not available from this repository.
Identification Number:10.25656/01:15389

Item Type: Article
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Casale, Gino
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Husakovic, Merdina
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hagen, Tobias
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hövel, Dennis Christian
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Krull, Johanna
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Spilles, Markus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-709757
Identification Number: 10.25656/01:15389
Journal or Publication Title: Empirische Sonderpädagogik
Volume: 9
Number: 4
Page Range: pp. 341-364
Date: 2017
Publisher: Pabst Science Publ.
ISSN: 1869-4845
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/70975

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item