Hillenbrand, Clemens
ORCID: 0000-0003-1450-101X and Melzer, Conny
ORCID: 0000-0003-3768-0356
(2018).
2.0 Zwischen Inklusion und Exklusion – Empirische Aspekte der schulischen Inklusion im Förderschwerpunkt Lernen.
In:
Inklusion im Förderschwerpunkt Lernen,
pp. 66-132.
Kohlhammer.
ISBN 978-3-17-025127-4
| Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||
| Creators: |
|
||||||||||||
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-710465 | ||||||||||||
| Title of Book: | Inklusion im Förderschwerpunkt Lernen | ||||||||||||
| Series Name: | Inklusion in Schule und Gesellschaft | ||||||||||||
| Volume: | 9 | ||||||||||||
| Page Range: | pp. 66-132 | ||||||||||||
| Number of Pages: | 337 | ||||||||||||
| Date: | 2018 | ||||||||||||
| Publisher: | Kohlhammer | ||||||||||||
| ISBN: | 978-3-17-025127-4 | ||||||||||||
| Language: | German | ||||||||||||
| Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||||||
| Divisions: | Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF) | ||||||||||||
| Subjects: | Education | ||||||||||||
| Related URLs: | |||||||||||||
| Refereed: | Yes | ||||||||||||
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/71046 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
