Pethes, Nicolas (2004). ›Unterirdisches Pädagogium‹. Kontingenzmanagement durch Fiktionalisierung in Jean Pauls Erziehungsexperiment "Die unsichtbare Loge". In: Kontingenz und Steuerung. Literatur als Gesellschaftsexperiment 1750-1830, pp. 81-100. Würzburg: Königshausen & Neumann. ISBN 978-3-8260-2880-9

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Pethes, Nicolasnpethes@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Hahn, TorstenUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kleinschmidt, ErichUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Pethes, Nicolasnpethes@uni-koeln.deUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-103415
Title of Book: Kontingenz und Steuerung. Literatur als Gesellschaftsexperiment 1750-1830
Series Name: Studien zur Kulturpoetik
Volume: 2
Page Range: pp. 81-100
Number of Pages: 217
Date: 2004
Publisher: Königshausen & Neumann
Place of Publication: Würzburg
ISBN: 978-3-8260-2880-9
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur I
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/10341

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item