Kramer, Stefan (2011). Innen- und Außenräume der Repräsentation : zur Struktur des medialen Wahrnehmens in China. In: Globalizing Areas, kulturelle Flexionen und die Herausforderung der Geisteswissenschaften, pp. 157-173. Stuttgart: Franz Steiner Verlag. ISBN 9783515099226

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Kramer, StefanUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Heeg, GüntherUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Denzel, Markus A.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-252078
Title of Book: Globalizing Areas, kulturelle Flexionen und die Herausforderung der Geisteswissenschaften
Series Name: Beitrage zur Wirtschafts- und Sozialgeschichte
Volume: Band 119
Page Range: pp. 157-173
Number of Pages: 308
Date: 2011
Publisher: Franz Steiner Verlag
Place of Publication: Stuttgart
ISBN: 9783515099226
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 4: Außereuropäische Sprachen, Kulturen und Gesellschaften > Ostasiatisches Seminar
Subjects: Social sciences
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/25207

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item