Bilgi, Oktay and Stenger, Ursula (2017). Über den Stellenwert von Grundlagentheorie in der Forschung der Frühpädagogik. In: Zehn Jahre frühpädagogische Forschung - Bilanzierungen und Reflexionen, pp. 131-150. FEL. ISBN 978-3-932650-83-3

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Bilgi, OktayUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Stenger, UrsulaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-297773
Title of Book: Zehn Jahre frühpädagogische Forschung - Bilanzierungen und Reflexionen
Series Name: Forschung in der Frühpädagogik
Volume: 21
Page Range: pp. 131-150
Number of Pages: 288
Date: 2017
Publisher: FEL
ISBN: 978-3-932650-83-3
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29777

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item