Stenger, Ursula (2011). Beobachtung und Dokumentation von Lernprozessen in Gruppen als pädagogische Werkzeuge im Alltag. In: Forschung in der Frühpädagogik. Schwerpunkt: Beobachten, Verstehen, Interpretieren, Diagnostizieren, pp. 151-183. FEL. ISBN 978-3-932650-45-1
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-298128 | ||||||||
Title of Book: | Forschung in der Frühpädagogik. Schwerpunkt: Beobachten, Verstehen, Interpretieren, Diagnostizieren | ||||||||
Volume: | 4 | ||||||||
Page Range: | pp. 151-183 | ||||||||
Number of Pages: | 296 | ||||||||
Date: | 2011 | ||||||||
Publisher: | FEL | ||||||||
ISBN: | 978-3-932650-45-1 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik | ||||||||
Subjects: | Education | ||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/29812 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |