Zirfas, Jörg (2014). Ästhetisches Borderlining. Die Grenze, die Bildung und die minima aesthetica. In: Grenzverhältnisse. Perspektiven auf Bildung in Schule und Theater, pp. 32-47. ISBN 978-3-7799-2976-5
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||
| Creators: |
|
||||||||
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-302907 | ||||||||
| Title of Book: | Grenzverhältnisse. Perspektiven auf Bildung in Schule und Theater | ||||||||
| Page Range: | pp. 32-47 | ||||||||
| Number of Pages: | 252 | ||||||||
| Date: | 2014 | ||||||||
| ISBN: | 978-3-7799-2976-5 | ||||||||
| Language: | German | ||||||||
| Faculty: | Faculty of Human Sciences | ||||||||
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Bildungsphilosophie, Anthropologie und Pädagogik | ||||||||
| Subjects: | Education | ||||||||
| Refereed: | Yes | ||||||||
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/30290 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
