Panagiotopoulou, Julie A., Rosen, Lisa and Strzykala, Jenna (2018). Inklusion von neuzugewanderten Schüler*innen durch mehrsprachige Lehrkräfte aus zugewanderten Familien? Deutschförderung unter den Bedingungen von (Flucht-)Migration. In: Normative Grundlagen und reflexive Verortungen im Feld DaF_DaZ*, pp. 210-227. ISBN 978-3-8474-0558-0
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Panagiotopoulou, Julie A. UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Rosen, Lisa UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Strzykala, Jenna UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-354105 |
| Title of Book: | Normative Grundlagen und reflexive Verortungen im Feld DaF_DaZ* |
| Page Range: | pp. 210-227 |
| Number of Pages: | 457 |
| Date: | 2018 |
| ISBN: | 978-3-8474-0558-0 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35410 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
