Panagiotopoulou, Julie A., Rosen, Lisa and Strzykala, Jenna (2018). Inklusion von neuzugewanderten Schüler*innen durch mehrsprachige Lehrkräfte aus zugewanderten Familien? Deutschförderung unter den Bedingungen von (Flucht-)Migration. In: Normative Grundlagen und reflexive Verortungen im Feld DaF_DaZ*, pp. 210-227. ISBN 978-3-8474-0558-0

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Panagiotopoulou, Julie A.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Rosen, LisaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Strzykala, JennaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-354105
Title of Book: Normative Grundlagen und reflexive Verortungen im Feld DaF_DaZ*
Page Range: pp. 210-227
Number of Pages: 457
Date: 2018
ISBN: 978-3-8474-0558-0
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35410

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item