Jesch, Tatjana and Staiger, Michael ORCID: 0000-0002-8274-6492 (2016). Bilder und Visualisierungen in der Lese- und Literaturdidaktik. In: Lernen mit Visualisierungen. Erkenntnisse aus der Forschung und deren Implikationen für die Fachdidaktik, pp. 63-82. Münster: Waxmann. ISBN 3830934149

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Jesch, TatjanaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Staiger, Michaelmichael.staiger@uni-koeln.deorcid.org/0000-0002-8274-649252663450
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Gretsch, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Holzäpfel, LarsUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-359082
Title of Book: Lernen mit Visualisierungen. Erkenntnisse aus der Forschung und deren Implikationen für die Fachdidaktik
Page Range: pp. 63-82
Date: 2016
Publisher: Waxmann
Place of Publication: Münster
ISBN: 3830934149
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/35908

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item