Prinz, Doren and Thünemann, Holger (2016). Mixed-Methods-Ansätze in der empirischen Schul- und Unterrichtsforschung. Möglichkeiten und Grenzen für die Geschichtsdidaktik. In: Methoden geschichtsdidaktischer Unterrichtsforschung., pp. 229-253. Schwalbach/Ts.: Wochenschau.

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Prinz, DorenUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Thünemann, HolgerUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Thünemann, HolgerUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Zülsdorf-Kersting, MeikUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-364234
Title of Book: Methoden geschichtsdidaktischer Unterrichtsforschung.
Page Range: pp. 229-253
Date: 2016
Publisher: Wochenschau
Place of Publication: Schwalbach/Ts.
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 6: Geschichte > Abteilung für Didaktiken der Geschichte und Geschichte der europäischen Integration
Subjects: Education
Geography and history
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/36423

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item