Thünemann, Holger (2011). 'Aber gerade das war ja historisches Denken' Guter Geschichtsunterricht aus Lehrerperspektive. Geschichte in Wissenschaft und Unterricht , GWU , Zeitschrift des Verbandes der Geschichtslehrer Deutschlands, 62 (5-6). pp. 271-284. ISSN 0016-9056
Full text not available from this repository.Item Type: | Journal Article | ||||||||
Creators: |
|
||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-364853 | ||||||||
Journal or Publication Title: | Geschichte in Wissenschaft und Unterricht , GWU , Zeitschrift des Verbandes der Geschichtslehrer Deutschlands | ||||||||
Volume: | 62 | ||||||||
Number: | 5-6 | ||||||||
Page Range: | pp. 271-284 | ||||||||
Date: | 2011 | ||||||||
ISSN: | 0016-9056 | ||||||||
Language: | German | ||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 6: Geschichte > Abteilung für Didaktiken der Geschichte und Geschichte der europäischen Integration | ||||||||
Subjects: | Education Geography and history |
||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/36485 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |