Stosic, Patricia, Thönnes, Lea and Hackbarth, Anja (2020). Empirische Inklusionsforschung in bildungsräumlichen Kontexten – Anschlussmöglichkeiten für eine regionale und inklusive Schulentwicklung. In: Sonderpädagogik und Bildungsforschung -Fremde Schwestern?, pp. 138-144. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-2419-4

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Stosic, PatriciaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Thönnes, LeaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Hackbarth, AnjaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Grosche, MichaelUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-371193
Title of Book: Sonderpädagogik und Bildungsforschung -Fremde Schwestern?
Series Name: Perspektiven sonderpädagogischer Forschung
Page Range: pp. 138-144
Number of Pages: 374
Date: 2020
Publisher: Verlag Julius Klinkhardt
Place of Publication: Bad Heilbrunn
ISBN: 978-3-7815-2419-4
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für vergleichende Bildungsforschung und Sozialwissenschaften
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/37119

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item