Willems, Aline ORCID: 0000-0001-5048-4734, Lücke, Nicole M.H. and Unkel, Monika (2019). Lesekompetenzen im Tertiärsprachenunterricht Japanisch, Niederländisch und Spanisch fördern. In: Sprache im Unterricht – Ansätze, Konzepte, Methoden, pp. 261-284. Trier: WVT. ISBN 978-3-86821-787-2

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Willems, Aline
a.willems@uni-koeln.de
UNSPECIFIED
Lücke, Nicole M.H.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Unkel, Monika
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Editors:
Editors
Email
ORCID
ORCID Put Code
Caruso, Celestine
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hofmann, Judith
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Rohde, Andreas
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-456779
Title of Book: Sprache im Unterricht – Ansätze, Konzepte, Methoden
Page Range: pp. 261-284
Number of Pages: 474
Date: 2019
Publisher: WVT
Place of Publication: Trier
ISBN: 978-3-86821-787-2
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Juniorprofessur für Fremdsprachendidaktik
Subjects: Language, Linguistics
Romance languages French
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/45677

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item