Hein, Anna Katharina, Eckerth, Melanie and Hanke, Petra (2011). Die Bewältigung des Übergangs von der Kita in die Grundschule durch Kinder aus der Sicht von Erzieherinnen, Erziehern und Eltern - Ergebnisse aus dem FiS-Projekt. In: Grundlegende Bildung ohne Brüche, pp. 95-98. Wiesbaden: Springer VS. ISBN 978-3-531-18108-0

Full text not available from this repository.
Identification Number:10.1007/978-3-531-94131-8_13

Item Type: Book Section
Creators:
Creators
Email
ORCID
ORCID Put Code
Hein, Anna Katharina
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Eckerth, Melanie
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Hanke, Petra
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-461507
Identification Number: 10.1007/978-3-531-94131-8_13
Title of Book: Grundlegende Bildung ohne Brüche
Series Name: Jahrbuch Grundschulforschung
Volume: 15
Page Range: pp. 95-98
Date: 2011
Publisher: Springer VS
Place of Publication: Wiesbaden
ISBN: 978-3-531-18108-0
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46150

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item