Stark, Robin, Herzmann, Petra and Krause, Ulrike-Marie (2010). Effekte integrierter Lernumgebungen - Vergleich problembasierter und instruktionsorientierter Seminarkonzeptionen in der Lehrerbildung. Zeitschrift für Pädagogik, 56 (4). pp. 548-563. ISSN 0044-3247

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Stark, RobinUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Herzmann, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Krause, Ulrike-MarieUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-466362
Journal or Publication Title: Zeitschrift für Pädagogik
Volume: 56
Number: 4
Page Range: pp. 548-563
Date: 2010
ISSN: 0044-3247
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46636

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item