Herzmann, Petra, Artmann, Michaela and Wichelmann, E. (2017). Theoriegeleitete Reflexionen videographierten Unterrichts. Eine Typologie studentischer Perspektiven auf universitäre Theorie-Praxis-Bezüge. In: Reflexive Lehrerbildung revisited. Traditionen – Zugänge – Perspektiven, pp. 176-189. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-2151-3

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Herzmann, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Artmann, MichaelaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Wichelmann, E.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-469072
Title of Book: Reflexive Lehrerbildung revisited. Traditionen – Zugänge – Perspektiven
Page Range: pp. 176-189
Number of Pages: 256
Date: 2017
Publisher: Verlag Julius Klinkhardt
Place of Publication: Bad Heilbrunn
ISBN: 978-3-7815-2151-3
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46907

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item