Herzmann, Petra and Artmann, Michaela (2016). Portfolioarbeit im Urteil der Studierenden – Ergebnisse einer Interviewstudie zur LehrerInnenbildung im Kölner Modellkolleg. In: Portfolio als Innovation in Schule, Hochschule und LehrerInnenbildung. Perspektiven aus Praxis, Forschung und Lehre, pp. 131-146. Weinheim: Verlag Julius Klinkhardt. ISBN 978-3-7815-5527-3

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Herzmann, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Artmann, MichaelaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-469162
Title of Book: Portfolio als Innovation in Schule, Hochschule und LehrerInnenbildung. Perspektiven aus Praxis, Forschung und Lehre
Page Range: pp. 131-146
Number of Pages: 299
Date: 2016
Publisher: Verlag Julius Klinkhardt
Place of Publication: Weinheim
ISBN: 978-3-7815-5527-3
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/46916

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item