Rohde, Andreas and Schick, Kim (2018). Inklusiver Englischunterricht aus der Sicht sonderpädagogischer Förderschwerpunkte. In: Inklusion als gesellschaftliche, pädagogische und hochschulische Herausforderung, pp. 95-105. Ulm/Münster: Klemm & Oelschläger. ISBN 978-3-86281-127-4
Full text not available from this repository.Item Type: | Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary | ||||||||||||
Creators: |
|
||||||||||||
Editors: |
|
||||||||||||
URN: | urn:nbn:de:hbz:38-514489 | ||||||||||||
Title of Book: | Inklusion als gesellschaftliche, pädagogische und hochschulische Herausforderung | ||||||||||||
Page Range: | pp. 95-105 | ||||||||||||
Date: | 2018 | ||||||||||||
Publisher: | Klemm & Oelschläger | ||||||||||||
Place of Publication: | Ulm/Münster | ||||||||||||
ISBN: | 978-3-86281-127-4 | ||||||||||||
Language: | German | ||||||||||||
Faculty: | Faculty of Arts and Humanities | ||||||||||||
Divisions: | Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Englisches Seminar II | ||||||||||||
Subjects: | Education Language, Linguistics English |
||||||||||||
Refereed: | Yes | ||||||||||||
URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/51448 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
View Item |