Rohde, Andreas and Schick, Kim (2018). Inklusiver Englischunterricht aus der Sicht sonderpädagogischer Förderschwerpunkte. In: Inklusion als gesellschaftliche, pädagogische und hochschulische Herausforderung, pp. 95-105. Ulm/Münster: Klemm & Oelschläger. ISBN 978-3-86281-127-4

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Rohde, AndreasUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schick, KimUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Lang-Wojtasik, GregorUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
König, StefanUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-514489
Title of Book: Inklusion als gesellschaftliche, pädagogische und hochschulische Herausforderung
Page Range: pp. 95-105
Date: 2018
Publisher: Klemm & Oelschläger
Place of Publication: Ulm/Münster
ISBN: 978-3-86281-127-4
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 5: Moderne Sprachen und Kulturen > Englisches Seminar II
Subjects: Education
Language, Linguistics
English
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/51448

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item