Bock, Bettina M. (2018). Überlegungen zur (trans-)kulturellen Anschließbarkeit von „Leichter Sprache“ und „inklusiven“ Lehrmaterialien – ein Vergleich. In: Kulturen des Deutschunterrichts – Kulturelles Lernen im Deutschunterricht, pp. 113-138. Stuttgart: Klett. ISBN ‎978-3126880817

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Bock, Bettina M.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Editors:
EditorsEmailORCIDORCID Put Code
Feilke, H.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Wieser, D.UNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-516692
Title of Book: Kulturen des Deutschunterrichts – Kulturelles Lernen im Deutschunterricht
Page Range: pp. 113-138
Number of Pages: 298
Date: 2018
Publisher: Klett
Place of Publication: Stuttgart
ISBN: ‎978-3126880817
Language: German
Faculty: Faculty of Arts and Humanities
Divisions: Faculty of Arts and Humanities > Fächergruppe 3: Deutsche Sprache und Literatur > Institut für Deutsche Sprache und Literatur II
Subjects: Germanic
Related URLs:
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/51669

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item