Artmann, Michaela, Herzmann, Petra, Karduck, Stefan and König, Johannes (2010). Das Kölner Modellkolleg Bildungswissenschaften: Konzeption und Evaluationsdesign einer kompetenzorientierten Lehrerbildung. In: Kompetenzorientierung in Theorie, Forschung und Praxis. Sekundarstufe I und II, pp. 256-273. Verlag Barbara Budrich. ISBN 978-3934575516

Full text not available from this repository.

Item Type: Book Section, Proceedings Item or annotation in a legal commentary
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Artmann, MichaelaUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Herzmann, PetraUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Karduck, StefanUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
König, JohannesUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-525715
Title of Book: Kompetenzorientierung in Theorie, Forschung und Praxis. Sekundarstufe I und II
Series Name: Theorie und Praxis der Schulpädagogik
Volume: 9
Page Range: pp. 256-273
Number of Pages: 274
Date: 2010
Publisher: Verlag Barbara Budrich
ISBN: 978-3934575516
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52571

Downloads

Downloads per month over past year

Export

Actions (login required)

View Item View Item