Artmann, Michaela, Herzmann, Petra, Karduck, Stefan and König, Johannes (2010). Das Kölner Modellkolleg Bildungswissenschaften: Konzeption und Evaluationsdesign einer kompetenzorientierten Lehrerbildung. In: Kompetenzorientierung in Theorie, Forschung und Praxis. Sekundarstufe I und II, pp. 256-273. Verlag Barbara Budrich. ISBN 978-3934575516
Full text not available from this repository.| Item Type: | Book Section |
| Creators: | Creators Email ORCID ORCID Put Code Artmann, Michaela UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Herzmann, Petra UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED Karduck, Stefan UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED König, Johannes UNSPECIFIED UNSPECIFIED UNSPECIFIED |
| URN: | urn:nbn:de:hbz:38-525715 |
| Title of Book: | Kompetenzorientierung in Theorie, Forschung und Praxis. Sekundarstufe I und II |
| Series Name: | Theorie und Praxis der Schulpädagogik |
| Volume: | 9 |
| Page Range: | pp. 256-273 |
| Number of Pages: | 274 |
| Date: | 2010 |
| Publisher: | Verlag Barbara Budrich |
| ISBN: | 978-3934575516 |
| Language: | German |
| Faculty: | Faculty of Human Sciences |
| Divisions: | Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung |
| Subjects: | Education |
| Refereed: | Yes |
| URI: | http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52571 |
Downloads
Downloads per month over past year
Export
Actions (login required)
![]() |
View Item |
