Jentsch, Armin, Schlesinger, Lena ORCID: 0000-0001-5282-8895, Heinrichs, Hannah, Kaiser, Gabriele ORCID: 0000-0002-6239-0169, König, Johannes ORCID: 0000-0003-3374-9408 and Blömeke, Sigrid (2021). Erfassung der fachspezifischen Qualität von Mathematikunterricht: Faktorenstruktur und Zusammenhänge zur professionellen Kompetenz von Mathematiklehrpersonen. Journal für Mathematik-Didaktik, 42 (1). pp. 97-121. Springer. ISSN 0173-5322

Full text not available from this repository.

Item Type: Journal Article
Creators:
CreatorsEmailORCIDORCID Put Code
Jentsch, ArminUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Schlesinger, LenaUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0001-5282-8895UNSPECIFIED
Heinrichs, HannahUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
Kaiser, GabrieleUNSPECIFIEDorcid.org/0000-0002-6239-0169UNSPECIFIED
König, Johannesjohannes.koenig@uni-koeln.deorcid.org/0000-0003-3374-9408UNSPECIFIED
Blömeke, SigridUNSPECIFIEDUNSPECIFIEDUNSPECIFIED
URN: urn:nbn:de:hbz:38-526085
DOI: 10.1007/s13138-020-00168-x
Journal or Publication Title: Journal für Mathematik-Didaktik
Volume: 42
Number: 1
Page Range: pp. 97-121
Date: 2021
Publisher: Springer
ISSN: 0173-5322
Language: German
Faculty: Faculty of Human Sciences
Divisions: Faculty of Human Sciences > Department Erziehungs- und Sozialwissenschaften > Institut für Allgemeine Didaktik und Schulforschung
Weitere Institute, Arbeits- und Forschungsgruppen > Interdisziplinäres Zentrum für empirische LehrerInnen- und Unterrichtsforschung (IZeF)
Subjects: Education
Refereed: Yes
URI: http://kups.ub.uni-koeln.de/id/eprint/52608

Downloads

Downloads per month over past year

Altmetric

Export

Actions (login required)

View Item View Item